Obchodné podmienky

pre kúpne zmluvy uzavierané na diaľku prostredníctvom e-shopu www.monteplus.sk

Článok 1

Všeobecné ustanovenie

1.1 Prevádzkovateľom e-shopu je občianske združenie MONTE PLUS, IČO: 50120352, DIČ: 2120311633, 84106 Bratislava-Záhorská Bystrica, Kučovanická 2707/13 (ďalej len ,,predávajúci,, alebo ,,obchodník,,). Nákup tovaru prostredníctvom e-shopu www.monteplus.sk môžu uskutočniť fyzické i právnické osoby (ďalej len ,, kupujúci,,).

1.2 Meno a priezvisko osoby zodpovednej za prevádzku obchodu (zodpovedný vedúci): Hana Horáková. Kontaktné údaje: email: info@monteplus.sk, mobil: +421 908 184 881.

1.3 Kupujúcim môže byť spotrebiteľ alebo iný obchodník.

1.4 Práva podľa Zákona č. 108/2024 o ochrane spotrebiteľa sa vzťahujú len na kúpne zmluvy uzatvorené medzi obchodníkom a spotrebiteľom.

1.5 Spotrebiteľom je FO, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania

1.6 Obchodníkom je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania

Článok 2

Postup pri objednávaní

Kupujúci si môže cez e-shop objednať akýkoľvek tovar, pri ktorom je umiestnené tlačidlo „PRIDAJ DO KOŠÍKA“. Po vybratí tovaru vložením do košíka kliknutím na ikonu „ZOBRAZIŤ KOŠÍK“ možno uskutočniť objednávku kliknutím na „SKONTROLOVAŤ A OBJEDNAŤ“. Následne kupujúci vyplní objednávkový formulár a odošle ho kliknutím na ikonu „ODOSLAŤ“. Po vytvorení objednávky bude táto zaregistrovaná v systéme o čom bude kupujúci informovaný e-mailovým oznámením o prijatí objednávky. Okamihom prijatia oznámenia do mailovej schránky kupujúceho o prijatí objednávky sa objednávka považuje za doručenú.

Článok 3

Cenové a platobné podmienky

3.1 Všetky uvádzané ceny tovarov sú konečné, vrátane 20 % DPH. Predávajúci nie je platiteľom DPH.

3.2  Cenou tovarov uvedenou na stránke e-shopu sa rozumie cena v momente vytvárania objednávky.

3.3  Celková cena pri objednávke je celková cena objednaných tovarov, vrátane uvedených nákladov na dopravu.

3.4  Tovar posielame Packetou, poštovým kuriérom prostredníctvom Slovenskej pošty alebo osobným odberom v školiacom centre. Obchodné podmienky Slovenskej pošty nájdete tu http://www.posta.sk/informacie/postove-a-obchodne-podmienky. Packeta podmienky nájdete tu https://www.packeta.sk/dokumenty-pre-zakaznikov.

3.5  Za objednaný tovar v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:

  • a) bankovým prevodom
  • b) dobierkou prostredníctvom Slovenskej pošty alebo pri doprave cez Packeta;
  • c) online platby pre nás zabezpečuje platobná brána Comgate. Poskytovateľ služby, spoločnosť Comgate a.s. je licencovaná Platobná inštitúcia pôsobiaca pod dohľadom Českej národnej banky. Platby uskutočnené prostredníctvom platobnej brány sú zabezpečené a všetky informácie sú šifrované. Ďalšie informácie a kontakty na www.comgate.cz. Platobná brána Comgate podporuje karty Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro a tiež platby Apple Pay a Google Pay, pri ktorých zákazník platí kartou uloženou v Peňaženke Apple/Google. Viac informácii na https://www.comgate.cz/platebni-brana

3.6  Reklamácia alebo otázky k online platbám: Comgate, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, E-mail: platby-podpora@comgate.cz, Tel: +420 228 224 267

Článok 4

Dodacie podmienky a náklady na dodanie tovaru

4.1 Predávajúci dodá objednaný tovar kupujúcemu najneskôr do 14 dní od odoslania objednávky, ak sa s kupujúcim nedohodol inak alebo nebola dohodnutá lehota, ktorá je pre kupujúceho mimoriadne dôležitá. Po úhrade objednávky príde kupujúcemu faktúra a objednávku odošleme. Úhrada je stanovená do 14-tich pracovných dní.

4.2 Ak tovar nie je fyzicky na sklade a dodanie by trvalo viac ako 14 dní, alebo viac ako by bola dohodnutá lehota, predávajúci o tomto informuje kupujúceho a tento má právo od objednávky odstúpiť.

4.3 Po odstúpení od zmluvy predávajúci vráti kupujúcemu bez zbytočného odkladu všetko, čo od neho na základe zmluvy dostal.

4.4 K cene tovaru účtujeme poplatok za prepravu (tzn. poštovné, poplatok za dobierku a náklady súvisiace s odoslaním zásielky) v sume pre Packetu 3,30 €, poštový kuriér 3,50 €, príplatok za dobierku k sume poštovného 4 € a pri odbere v školiacom stredisku zadarmo a zadarmo pri objednávke nad 100 eur.

4.5 Vlastnícke právo k predanej veci a nebezpečenstvo náhodnej skazy, náhodného zhoršenia a straty veci prechádza na kupujúceho okamihom dodania.

4.6 Podmienky objednávky a dodania digitálneho obsahu

  • a) Fakturácia a platba: Pri objednaní digitálneho obsahu (písomný materiál s komentárom, e-book alebo video školenie) obdrží kupujúci do 24 hodín od odoslania objednávky faktúru na úhradu bankovým prevodom.
  • b) Súhlas so stratou práva na odstúpenie od zmluvy: Objednaním digitálneho obsahu a úhradou faktúry do 14 dní od objednania spotrebiteľ vyjadruje súhlas s okamžitým dodaním digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, čím stráca právo na jej zrušenie.
  • c) Dodanie digitálneho obsahu: Písomné materiály s komentárom / e-book: Kupujúci ich obdrží e-mailom do 48 hodín od prijatia úhrady na účet predávajúceho.
  • d) Video školenie: Prístup k nemu je zabezpečený prihlasovacími údajmi, ktoré budú doručené e-mailom do 48 hodín od prijatia platby.
  • e) Časová lehota „48 hodín“: Do uvedenej lehoty sa nezapočítavajú víkendy a štátne sviatky. Príklad: Ak je objednávka alebo úhrada prijatá v piatok o 16:00, digitálny obsah bude doručený najneskôr v utorok do 16:00.

Článok 5

Právo kupujúceho odstúpiť od zmluvy pri nákupe cez e-shop

Právo kupujúceho odstúpiť od zmluvy sa vzťahuje len na spotrebiteľské zmluvy uzatvorené medzi obchodníkom a spotrebiteľom.

POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU

5.1 Právo na odstúpenie od zmluvy

  • a) Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.
  • b) Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete tovar.
  • c) Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese: MONTE PLUS, Kučovanická 2707/13, 841 06 Bratislava – Záhorská Bystrica alebo emailom na info@monteplus.sk.
  • d) Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy: https://www.monteplus.sk/wp-content/uploads/2025/09/FORMULAR-NA-ODSTUPENIE-OD-ZMLUVY-UZAVRETEJ-NA-DIALKU.docx
  • e) Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.
  • f) Upozornenie na nemožnosť odstúpenia od zmluvy: Po dodaní digitálneho obsahu alebo prijatí prihlasovacích údajov kupujúci nemá právo na odstúpenie od zmluvy v súlade so Zákonom o ochrane spotrebiteľa (Zákon č. 108/2024 § 19 ods. 1 písm. m).
  • g) Lehota na odstúpenie od zmluvy sa vzťahuje len na fyzické tovary a uplynie 14 dní odo dňa, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba (okrem dopravcu) prevezme tovar.

5.2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

  • a) Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame.
  • b) Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

5.3 Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy. Zodpovedáte len za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

5.4 Záručná doba

  • Na fyzický tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov.
  • Pri digitálnom obsahu (e-booky) je záručná doba 24 mesiacov od jeho dodania.

5.5 Reklamácia a riešenie nedostatkov

Ak má kupujúci podozrenie, že tovar je chybný alebo mu niečo chýba, je dôležité mať jasný dôkaz o dodaní a obsahu objednávky. Preto

  • a) Ku každej objednávke je vytvorená detailná digitálna objednávka, s tovarom príde dodací list a po úhrade elektronická faktúra.
  • b) Kupujúci si musí tovar vizuálne skontrolovať ihneď po doručení. Ak zistí viditeľné poškodenie obalu alebo tovaru, je povinný túto skutočnosť oznámiť prepravcovi a spísať s ním záznam o poškodení.
  • c) Ak kupujúci po prevzatí zistí, že tovar má vady, je povinný informovať predávajúceho bezodkladne, najneskôr do 7 dní od doručenia tovaru, a to e-mailom na info@monteplus.sk s popisom vady a fotografickou dokumentáciou.
  • d) Reklamácie sa riadia platnými právnymi predpismi SR, najmä Zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník a Zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa.
  • e) Záručná doba na tovar je 24 mesiacov. Na digitálne produkty (e-booky) je záručná doba 24 mesiacov od ich dodania.
  • f) Ak je reklamácia uznaná ako oprávnená, predávajúci zabezpečí opravu, výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí.
  • g) Digitálny obsah (e-booky, video záznam) nie je možné reklamovať z dôvodu, že si ho kupujúci stiahol nesprávne alebo ho nevie použiť na svojom zariadení. Kupujúci je povinný pred kúpou overiť, či jeho zariadenie podporuje daný formát.

5.6 Storno a odstúpenie od vzdelávania

a) Účastník vzdelávania berie na vedomie, že ak z vlastných dôvodov nezačne alebo nedokončí vzdelávanie, nemá nárok na vrátenie uhradenej sumy ani jej časti.

b) V prípade platby na splátky je účastník povinný uhradiť celú sumu vzdelávania aj v prípade, že sa rozhodne vzdelávanie nedokončiť.

c) Účastník má právo na vrátenie pomernej časti uhradenej sumy iba v prípade, že vzdelávanie je zrušené organizátorom alebo ak existujú vážne prekážky na strane organizátora, ktoré znemožňujú jeho pokračovanie.

d) Ak účastník neuhradí platby podľa dohodnutého spôsobu a v stanovenom termíne, môže byť vylúčený zo vzdelávania bez nároku na vrátenie peňazí.

e) Storno podmienky pri vzdelávaní: Výška storno poplatku závisí od počtu dní zostávajúcich do začiatku vzdelávania:

  • 30 a viac dní pred začiatkom: 0 %
  • 29 – 20 dní pred začiatkom: 25 %
  • 19 – 10 dní pred začiatkom: 50 %
  • 9 – 4 dni pred začiatkom: 75 %
  • 3 a menej dní pred začiatkom alebo bez oznámenia: 100 %
  • V prípade, že si za seba nájdete náhradu, storno poplatok sa neúčtuje.
  • V prípade, že sa z vážnych dôvodov nebudete môcť zúčastniť a nebude možné uplatniť bezplatné storno, ponúkame Vám možnosť využiť zaplatený storno poplatok ako kredit na iné naše vzdelávanie v priebehu 12 mesiacov.

Článok 6

Reklamačné podmienky

6.1 Kupujúci si tovar musí vizuálne skontrolovať ihneď pri a po doručení tovaru. Má nárok tovar neprebrať, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. V takomto prípade je povinný spísať s doručovateľom protokol o škode alebo zásielku odmietnuť prevziať.

6.2 Záručná doba tovaru je 24 mesiacov.

6.3 Ak má tovar vady musí na ne kupujúci upozorniť do 14 dní od zistenia vady, najneskôr do uplynutia záručnej doby.

6.4 Kupujúci má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou veci alebo opravou veci. Kupujúci si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil predávajúcemu neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mala vec bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či by druhý spôsob odstránenia vady spôsobil kupujúcemu značné ťažkosti.

6.5 Predávajúci môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, vrátane okolností uvedených vyššie.

6.6 Predávajúci opraví alebo vymení vec v primeranej lehote po tom, čo kupujúci vytkol vadu, bezplatne, na vlastné náklady a bez spôsobenia závažných ťažkostí kupujúcemu s ohľadom na povahu veci a účel, na ktorý kupujúci vec požadoval.

6.7 Na účely opravy alebo výmeny kupujúci odovzdá alebo sprístupní vec predávajúcemu alebo inej osobe oznámenej predávajúcim. Náklady prevzatia veci znáša predávajúci.

6.8 Predávajúci dodá opravenú vec alebo náhradnú vec kupujúcemu na vlastné náklady rovnakým alebo obdobným spôsobom, akým mu kupujúci dodal vadnú vec, ak sa strany nedohodnú inak.

6.9 Ak kupujúci neprevezme vec v lehote šiestich mesiacov odo dňa, kedy ju mal prevziať, môže predávajúci vec predať. Ak ide o vec väčšej hodnoty, predávajúci kupujúceho o zamýšľanom predaji vopred upovedomí a poskytne mu primeranú dodatočnú lehotu na prevzatie veci. Predávajúci bezodkladne po predaji vyplatí kupujúcemu výťažok z predaja veci po odpočítaní nákladov, ktoré účelne vynaložil na jej úschovu a predaj, ak kupujúci uplatní právo na podiel z výťažku v primeranej lehote uvedenej predávajúcim v oznámení o zamýšľanom predaji veci. Predávajúci môže vec na vlastné náklady zničiť, ak sa ju nepodarilo predať alebo ak predpokladaný výťažok z predaja nebude postačovať ani na úhradu nákladov, ktoré predávajúci účelne vynaložil na úschovu veci, a nákladov, ktoré by predávajúci musel nevyhnutne vynaložiť na jej predaj.

6.10 Kupujúci má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môže odstúpiť od kúpnej zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty ak:

  • predávajúci vec neopravil ani nevymenil,
  • predávajúci odmietol odstrániť vadu
  • vec má rovnakú vadu napriek oprave alebo výmene veci,
  • vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy, alebo
  • predávajúci vyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre kupujúceho.

6.11 Pri posudzovaní práva kupujúceho na zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy sa zohľadnia všetky okolnosti, najmä druh a hodnota veci, povaha a závažnosť vady a možnosť od kupujúceho objektívne žiadať, aby dôveroval v schopnosť predávajúceho odstrániť vadu. Zľava z kúpnej ceny musí byť primeraná rozdielu hodnoty predanej veci a hodnoty, ktorú by vec mala, ak by bola bez vád.

6.12 Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak sa kupujúci spolupodieľal na vzniku vady alebo ak je vada zanedbateľná. Dôkazné bremeno, že sa kupujúci spolupodieľal na vzniku vady a že vada je zanedbateľná, nesie predávajúci.

6.13 Ak sa zmluva týka kúpy viacerých vecí, kupujúci môže od nej odstúpiť len vo vzťahu k vadnej veci. Vo vzťahu k ostatným veciam môže odstúpiť od zmluvy, len ak nemožno dôvodne očakávať, že bude mať záujem ponechať si ostatné veci bez vadnej veci.

6.14 Kupujúci po odstúpení od zmluvy alebo jej časti vráti vec predávajúcemu na náklady predávajúceho. Predávajúci zabezpečí odstránenie veci, ktorá bola nainštalovaná v súlade s jej povahou a účelom pred tým, ako sa vada prejavila. Ak predávajúci vec v primeranej lehote neodstráni, môže kupujúci zabezpečiť odstránenie a doručenie veci predávajúcemu na náklady a nebezpečenstvo predávajúceho.

6.15 Predávajúci po odstúpení od zmluvy vráti kupujúcemu kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia veci predávajúcemu alebo po preukázaní, že kupujúci zaslal vec predávajúcemu, podľa toho, ktorý okamih nastane skôr.

6.16 Predávajúci vráti kúpnu cenu kupujúcemu alebo mu vyplatí zľavu z kúpnej ceny rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri zaplatení kúpnej ceny, ak kupujúci výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady. Všetky náklady spojené s úhradou znáša predávajúci.

6.17 Predávajúci nemá právo na náhradu škody spôsobenú bežným opotrebovaním veci a na odplatu za bežné užívanie veci pred odstúpením od kúpnej zmluvy.

6.18 Ak predávajúci odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi kupujúcemu. Ak kupujúci znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a predávajúci nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu.

6.19 Kupujúci uplatňuje reklamáciu prostredníctvom diaľkovej komunikácie (listom, telefonicky alebo mailom) a je povinný reklamovaný tovar spolu s kópiou dokladu o zakúpení tovaru doručiť alebo sprístupniť predávajúcemu.

6.20 Predávajúci poskytne kupujúcemu písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytknutí vady kupujúcim. Predávajúci v potvrdení o vytknutí vady uvedie lehotu, v ktorej vadu odstráni. Lehota oznámená podľa predchádzajúcej vety nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť.

Článok 7

Ochrana osobných údajov

7.1. Predávajúci sa pri spracúvaní osobných údajov riadi Zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov. Osobné údaje sú spracúvané len za účelom vyhotovenia faktúry a dodania tovaru a sú chránené v zmysle zákona.

Prevádzkovateľom osobných údajov je MONTE PLUS. Občianske združenie vymenoval za svoju kontaktnú osobu: Hana Horáková, e-mailová adresa info@monteplus.sk , telefónne číslo +421 908 184 881.

Spoločnosť MONTE PLUS je možné kontaktovať nasledovným spôsobom:

  • a/ písomne zaslaním listu na adresu sídla organizácie s uvedením mena a priezviska kontaktnej osoby pod názvom organizácie,
  • b/ elektronicky zaslaním e-mailu na vyššie uvedenú e-mailovú adresu alebo
  • c/ telefonicky na vyššie uvedenom čísle

Ochrana osobných údajov detí: Sme si vedomí toho, aká dôležitá je ochrana osobných údajov detí na internete. Táto Webová stránka nie je vytvorená ani zámerne necieli na deti mladšie ako 16 rokov. Našim cieľom nie je zhromažďovať alebo uchovávať údaje o osobách mladších ako 16 rokov.

Spracovávame osobné údaje v nasledujúcom rozsahu a účeloch:

  • Predaj tovaru, vybavenie objednávky, poskytnutie záruky, vybavenie reklamácie, poskytnutie licencie, doručenie tovaru osobné údaje v rozsahu: meno a priezvisko, adresa vrátane PSČ, číslo telefónu, e-mailová adresa v prípade kupujúceho ako fyzickej osoby;
  • navyše: obchodné meno podľa príslušného registra, adresa sídla vrátane PSČ, IČO, DIČ, IČ DPH (ak je kupujúci platcom DPH) a meno a priezvisko zodpovednej osoby alebo štatutára v prípade kupujúceho ako právnickej osoby
  • právny základ: kúpno-predajná zmluva, licenčná zmluva, obchodné podmienky, reklamačný poriadok, iné zákonné dôvody (Obchodný zákonník, Občiansky zákonník, Autorský zákon, Zákon o ochrane spotrebiteľa, Zákon o uzatváraní zmlúv na diaľku, Zákon o účtovníctve, daňové zákony a pod.)
  • doba uchovania je na neurčito, prípadne v zmysle príslušnej legislatívy
  • Registrácia a správa používateľov web stránky
  • osobné údaje v rozsahu: meno a priezvisko, adresa vrátane PSČ, číslo telefónu, e-mailová adresa v prípade používateľa ako fyzickej osoby;
  • navyše: obchodné meno podľa príslušného registra, adresa sídla vrátane PSČ, IČO, DIČ, IČ DPH (ak je kupujúci platcom DPH) a meno a priezvisko zodpovednej osoby alebo štatutára v prípade používateľa ako právnickej osoby
  • právny základ: registrácia na web stránke
  • doba uchovania je na neurčito, alebo do odvolania tohto súhlasu (zrušenia účtu registrovaného používateľa)
  • Zasielanie marketingovej komunikácie prostredníctvom e-mailu (newsletter)
  • osobné údaje v rozsahu: e-mailová adresa
  • právny základ: Vami poskytnutý súhlas
  • doba uchovania je 5 rokov, alebo do odvolania tohto súhlasu
  • Zasielanie informácií o zmene ceny produktov (funkcia „Sledovať cenu“)
  • osobné údaje v rozsahu: e-mailová adresa
  • právny základ: registrácia na eshopovej stránke
  • doba uchovania je na neurčito, alebo do zrušenia registrácie

7.2 Predávajúci neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti pre doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly.

7.3 Predávajúci je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám.

7.4 Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek písomne odvolať zaslaním Odvolania so spracovaním osobných údajov predávajúcemu poštou alebo e-mailom.

7.5 Informácie o internetových udalostiach (log information), cookies a webových prezenčných signáloch (eshopovej beacons):

  • Táto eshopová stránka zhromažďuje štandardné informácie o internetových udalostiach (tzv. „log information“), vrátane Vašej IP adresy, typu prehliadača a jazyka, času prístupu, ako aj odkazujúcej eshopovej adresy.
  • Za účelom zaistenia kvalitnej správy tejto eshopovej stránky a uľahčenia pokročilej navigácie môžeme my alebo naši poskytovatelia služieb používať taktiež tzv. „cookies“(malé textové súbory uložené v prehliadači užívateľa) alebo webové prezenčné signály (elektronické obrázky, ktoré týmto webovým stránkam umožňujú počítať návštevníkov, ktorí konkrétnu stránku otvorili, alebo sprístupňujú určité súbory cookies) pre zber súhrnných údajov.
  • Nezhromažďujeme ani neuchovávame žiadne individuálne (nesúhrnné) súbory cookies. Máme prístup výlučne k súhrnným údajom o cookies pre účely funkčnosti tejto eshopovej stránky.

7.6 Sociálne médiá

Táto eshopová stránka môže obsahovať odkazy na aplikácie sociálnych médií alebo služby, ktoré Vám umožnia zdieľať obsah s ostatnými užívateľmi (spoločne „Aplikácie sociálnych médií“). Akékoľvek osobné alebo iné údaje, ktoré vložíte do akejkoľvek Aplikácie sociálnych médií, môžu iní užívatelia Aplikácie sociálnych médií čítať, zhromažďovať a používať, pričom nad týmito inými užívateľmi máme len malú alebo žiadnu kontrolu.

Z týchto dôvodov nenesieme žiadnu zodpovednosť za akékoľvek použitie, zneužitie alebo iné neoprávnené nakladanie s akýmikoľvek osobnými údajmi alebo inými informáciami, ktoré vložíte do akejkoľvek Aplikácie sociálnych médií, zo strany ostatných užívateľov.

7.7 Oznámenie o používaní súborov cookies

Aby sme Vám mohli poskytnúť prístup k tejto eshopovej stránke a služby prispôsobené Vašim potrebám, potrebujeme poznať a uchovávať informácie o tom, akým spôsobom používate túto webovú stránku.

To dosiahneme pomocou malých textových súborov, tzv. cookies. Cookies obsahujú malé množstvo informácií a sú sťahované prostredníctvom serveru tejto eshopovej stránky do Vášho počítača alebo iného zariadenia. Váš internetový prehliadač potom zašle súbory cookies späť tejto eshopovej stránke pri každej ďalšej návšteve, vďaka čomu Vás táto eshopová stránka rozpozná a nájde informácie napr. o vašich užívateľských preferenciách (navštívené stránky, kliknutia, história aktivít, stav nákupného košíka, stav prihlásenia do používateľského účtu a pod.). Podrobné informácie o súboroch cookies a ich fungovaní nájdete na www.aboutcookies.org.

Kedykoľvek navštívite túto webovú stránku, môže dochádzať ku zhromažďovaniu informácií prostredníctvom súborov cookies alebo iných technológií (informácie o jazyku, zemi a predtým navštívených stránkach). Získané súbory cookies sú využívané len vo veľmi obmedzenom rozsahu, ktorý je nevyhnutný pre technické účely (funkčnosť eshopovej stránky), a sú uchovávané po dobu 5 rokov v súlade s medzinárodnými štandardami NAI – www.networkadvertising.org. Tieto informácie nie je možné prepojiť so žiadnou konkrétnou osobou. Návštevou tejto eshopovej stránky súhlasíte s používaním súborov cookies v rozsahu uvedenom v tomto Oznámení o používaní súborov cookies.

7.7.1 Aké súbory cookies používame a prečo?

Niektoré súbory cookies, ktoré používame, sú nevyhnutné na to, aby ste mohli túto webovú stránku prezerať a využívať jej funkcie, ako napríklad prístup do zabezpečených oblastí, ktoré môžu obsahovať informácie pre registrovaných užívateľov (tzv. „nevyhnutné cookies“).

Používame taktiež tzv. „funkčné cookies“ uchovávajúce informácie, ktoré umožňujú prispôsobiť stránku našim užívateľom; napríklad uložiť Váš jazyk alebo Vašu geografickú polohu či fakt, že ste už vyplnili našu anketu, stav košíka. Tieto informácie sú využívané pre veľmi obmedzený účel a sú uchovávané po obmedzenú dobu. Všetky tieto údaje sú celkom anonymné a nie sú používané k iným účelom.

Ako my, tak aj poskytovatelia našich služieb rovnako používame analytické služby, ktoré nám pomáhajú zistiť do akej miery je obsah našich webových stránok efektívny, čo zaujíma našich užívateľov, a ako zlepšiť fungovanie tejto eshopovej stránky. Okrem toho využívame tzv. „eshopovej beacons“, známe ako pixelové tagy k počítaniu návštev našich webových stránok, a ďalej tzv. „výkonové cookies“, ktoré monitorujú, koľko unikátnych užívateľov túto webovú stránku navštevuje a ako často. Tieto údaje používame výhradne pre štatistické účely a našim cieľom nie je používať tieto informácie k identifikácií konkrétnych užívateľov.

7.7.2 Ako môžete kontrolovať súbory cookies?

Tieto súbory však môžete kontrolovať a spravovať niekoľkými spôsobmi. Majte prosím na pamäti, že odstránenie alebo blokovanie súborov cookies môže ovplyvniť Vašu užívateľskú skúsenosť a je možné, že nebudete mať úplný prístup k niektorým oblastiam tejto eshopovej stránky.

7.7.3 Kontrola pomocou internetových prehliadačov

Väčšina internetových prehliadačov Vám umožní kontrolovať, aké súbory cookies máte uložené, jednotlivé súbory cookies vymazať alebo ukladať súbory cookies z určitých alebo všetkých webových stránok. Vezmite prosím na vedomie, že pokiaľ všetky súbory cookies odstránite, všetky Vaše osobné nastavenia budú stratené, a to vrátane preferencií zakazujúcich používanie súborov cookies, pretože aj táto voľba vyžaduje nastavenie tzv. „opt-out cookies“. Viac informácií o tom, ako môžete nastaviť svoj internetový prehliadač tak, aby boli súbory cookies blokované alebo filtrované, nájdete na www.cookiecentral.com/faq alebo na www.aboutcookies.org.

Nastavenie tzv. „analytických cookies“

Môžete tiež zamedziť tomu, aby Vaše anonymné prehliadanie internetových stránok bolo ukladané do analytických súborov cookies. Vezmite prosím na vedomie, že využívame služby poskytovateľov analytických cookies uvedených nižšie. Viac informácií o zásadách ochrany osobných údajov týmito poskytovateľmi a možnostiach zákazu používania ich cookies môžete získať na nasledujúcich odkazoch:

  • Google Analytics: www.google.com/analytics/learn/privacy.html
  • Facebook: https://www.facebook.com/privacy/explanation
  • Twitter: https://twitter.com/en/privacy
  • G+: https://policies.google.com/privacy
  • Pinterest: https://policy.pinterest.com/sk/privacy-policy
  • Instagram: https://help.instagram.com/155833707900388

7.7.4 Tlačidlá sociálnych sietí

Používame taktiež tlačidlá sociálnych sietí, ktoré užívateľom umožňujú webové stránky zdieľať alebo ich ukladať do záložiek. Jedná sa o tlačidlá, ktoré odkazujú na stránky sociálnych sietí prevádzkované tretími stranami, ktoré môžu načítať údaje o Vašich aktivitách na internete vrátane tejto Webovej stránky. Prečítajte si prosím podmienky používania týchto internetových stránok, aby ste presne porozumeli tomu, ako tieto stránky Vaše údaje využívajú a zistili, ako môžete zamedziť ukladaniu týchto údajov alebo ako ich môžete vymazať.

  • Facebook: https://www.facebook.com/privacy/explanation
  • Twitter: https://twitter.com/en/privacy
  • G+: https://policies.google.com/privacy
  • Pinterest: https://policy.pinterest.com/sk/privacy-policy
  • Instagram: https://help.instagram.com/155833707900388

7.7.5 Súvisiace právne predpisy

Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady EÚ č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov

  • (https://dataprotection.gov.sk/uoou/sites/default/files/nariadenie_2016_679_text_sk.pdf)
  • Zákon 18/2018 o ochrane osobných údajov
  • (http://www.zakonypreludi.sk/zz/2018-18)
  • ostatné aplikovateľné všeobecne záväzné právne predpisy

Článok 8

Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov

8.1 Podľa Zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov účinného od 1.1.2016 sú orgánmi alternatívneho riešenia sporov zo zákona Úrad pre reguláciu sieťových odvetí, Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb a Slovenská obchodná inšpekcia.

8.2 Spotrebiteľ má právo podať obchodníkovi žiadosť o nápravu, ak medzi spotrebiteľom a obchodníkom vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa spotrebiteľ domnieva, že obchodník porušil iné práva spotrebiteľa.

8.3 Obchodník informuje spotrebiteľa na trvanlivom médiu o príslušných subjektoch alternatívneho riešenia sporov, ak obchodník odpovedal zamietavo na žiadosť.

8.4 Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „návrh“) subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak obchodník na žiadosť podľa odseku 1 odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.

8.5 Návrh podáva spotrebiteľ príslušnému subjektu alternatívneho riešenia sporov; možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.

8.6 Ak sú na alternatívne riešenie sporu príslušné viaceré subjekty alternatívneho riešenia sporov, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má spotrebiteľ. Na ustanovenia zmluvy, ktoré zaväzujú spotrebiteľa podať návrh na vopred určený subjekt alternatívneho riešenia sporov, sa neprihliada.

8.7 K návrhu spotrebiteľ priloží doklady súvisiace s predmetom sporu, ktoré preukazujú skutočnosti uvedené v návrhu. Ak ide o spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady, spotrebiteľ môže už v návrhu uviesť svoj súhlas so zabezpečením vyjadrenia odborne spôsobilej osoby.

8.8 Návrh možno podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice, ak pravidlá alternatívneho riešenia sporov subjektu alternatívneho riešenia sporov neustanovujú inak. Na podanie návrhu môže spotrebiteľ využiť formulár, ktorého vzor je dostupný na webovom sídle ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.

Článok 9

Záverečné ustanovenia

9.1 Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto Všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny Všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých Všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.

9.2 Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.

9.3 Odoslaním objednávky si kupujúci prečítal Všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky a súhlasí s ich znením.

9.4 Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu.

9.5 Inak neupravené vzťahy v týchto Všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 513/1991 Z.z., Zákona č. 108/2000 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z., Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 391/2015 a ich novelizácií.

9.6 Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 1.9.2020.

ORGÁN DOZORU:

Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie v Bratislave

Bajkalská 21/A

P.O. Box 5

820 07 Bratislava 27

tel. č.: 02/ 58 27 21 72; 02/58 27 21 04

mail: info@soi.sk

PREDÁVAJÚCI:

MONTE PLUS

Kučovanická 2707/13

841 06 Bratislava – Záhorská Bystrica

IČO: 50120352

info@monteplus.sk

+421 908 184 881

Obchodné podmienky sú platné od 1.7.2024